Wikia

The Disney Wiki

Stand Out

38,809pages on
this wiki
Comments2
"Stand Out" is a song performed in Disney A Goofy Movie. It's performed by Tevin Campbell.

Lyrics

Some people settle for the typical thing,
Livin' all their lives waitin' in the wings,
It ain't a question of if, just a matter of time
Before I move to the front of the line.
Once you're watching every move that I make,
You gotta believe that I got what it takes.
To stand out
Above the crowd
Even if I gotta shout out loud,
'Til mine is the only face you'll see,
Gonna stand out 'til you notice me, yeah.
If I could make you stop and take a look at me instead of just
Walkin' by,
There's nothin' that I wouldn't do,
If it was gettin' you to notice
I'm alive.
All I need is half a chance, a second thought a second glance to prove
I got whatever it takes,
It's a piece of cake.
To stand out above the crowd
Even if I gotta shout out loud,
'Til mine is the only face you'll see
Gonna stand out... (Ends abruptly from normal to low pitch when turned off and unplugged by Principal Mazur)

All I need is half a chance, a second thought a second glance to prove
I got whatever it takes,
It's a piece of cake.
To stand out above the crowd
Even if I gotta shout out loud,
'Til mine is the only face you'll see
Gonna stand out
Stand out, hey
Stand out!
Yeah, yeah, yeah, yeah!
Stand out! Yeah.
'Til mine is the only face you'll see
Gonna stand out
'Till you notice me.

Open up your eyes, take a look at me
Get the picture fixed in your memory
I'm driven by the rhythm like the beat of a heart
And I won't stop until I start to stand out
Hmm, stand out
Some people settle for the typical thing
Livin' all their lives waitin' in the wings
It ain't a question of if, just a matter of time
Before I move to the front of the line
Once you're watchin' every move that I make
You gotta believe that I got what it takes
To stand out
Above the crowd
Even if I gotta shout out loud
Till mine is the only face you'll see
Gonna stand out till you notice me, yeah
If the squeaky wheel's always gettin the grease
I'm totally devoted to disturbin' the peace
And I'll do it all again, when I get it done
Until I become your number one
No method to the madness and no means of escape
Gonna break every rule, I'll bend them all out of shape
It ain't a question of how just a matter of when
You'll get the message that I'm tryin' to send
I'm under a spell, I'm in over my head
And you know I'm going all of the way, till the end
To stand out
Above the crowd
Even if I gotta shout out loud
Till mine is the only face you'll see
Gonna stand out till you notice me, yeah
If I could make you stop and take a look at me instead of just
Walkin' by
There's nothin' that I wouldn't do
If it was gettin' you to notice
I'm alive
All I need is half a chance, a second thought, a second glance to prove
I got whatever it takes
It's a piece of cake
To stand out
Above the crowd
Even if I gotta shout out loud
Till mine is the only face you'll see
Gonna stand out
Stand out, hey
Stand out!
Yeah, yeah, yeah, yeah!
Stand out!
Till mine's the only face you'll see
Gonna stand out
Till you notice me


v - e - d
Gooftrooplogo2
Media
Goof Troop | House of Mouse | A Goofy Movie | An Extremely Goofy Movie | Video Game | The Making of A Goofy Movie
Disney Parks

Stitch and Friends Summer Surprise

Characters

Main Characters: Goofy (Super Goof) | Max | Pete | Peg | P.J. | Pistol | Chainsaw | Waffles
Secondary Characters: Slick | Debbie | Jean | Doris | Duke | Duke's girlfriend | Dutch Spackle | Uncle Bob | Leech | Ringmaster | Giblet the Clown | Great Garbonzo | Biff Fuddled | Spud and Wally | Ms. Pennypacker | Rose Deckenbloom | Myron the Bulk | Mr. Sludge | Igor | Mr. Hammerhead | Mrs. Geef
Film/Sequel Characters: Bobby Zimmeruski | Roxanne | Roxanne's Father | Principal Mazur | Stacey | Lisa | Chad | Possum Park Emcee | Bigfoot | Powerline | Security Guard | Sylvia Marpole | Beret Girl | Bradley Uppercrust III | Tank | Gammas
Animals: Gopher | Humphrey the Bear | Bubbles

Episodes

Season One: "Forever Goof" | "Axed by Addition" | "Unreal Estate" | "You Camp Take It With You" | "Midnight Movie Madness" | "Counterfeit Goof" | "O, R-V, I N-V U" | "Meanwhile, Back at the Ramp" | "Close Encounters of the Weird Mime" | "Slightly Dinghy" | "Cabana Fever" | "When There's Smoke, There's Goof" | "Date with Destiny" | "Hot Air" | "Take Me Out of the Ball Game" | "Wrecks, Lies & Videotape" | "Max-imum Protection" | "Goofin' Hood and his Melancholy Men" | "Leader of the Pack" | "Inspector Goofy" | "Shake, Rattle & Goof" | "Terminal Pete" | "Fool's Gold" | "Cat's Entertainment" | "Waste Makes Haste" | "The Ungoofables" | "All the Goof That's Fit to Print" | "To Heir is Human" | "Hallow-Weenies" | "Tub Be or Not to Be" | "Major Goof" | "A Goof of the People" | "Goof Under My Roof" | "Lehtal Goofin'" | "Frankengoof" | "E=MC Goof" | "Pete's Day at the Races" | "In Goof We Trust" | "And Baby Makes Three" | "The Incredible Bulk" | "Mrs. Spoonerville" | "For Pete's Sake" | "Big City Blues" | "Rally Round the Goof" | "Window Pains" | "Nightmare on Goof Street" | "Where There's a Will, There's a Goof" | "Winter Blunderland" | "Gymnauseum" | "Come Fly with Me" | "As Goof Would Have It" | "Calling All Goofs" | "Buddy Building" | "Dr. Horatio's Magic Orchestra" | "Goofs of a Feather" | "Goof Fellas" | "The Good, the Bad and the Goofy" | "Educating Goofy" | "Peg o' the Jungle" | "Partners in Grime" | "A Pizza the Action" | "To Catch a Goof" | "Gunfight at the Okie-Doke Corral"
Season Two: "Queasy Rider" | "Maximum Insecurity" | "Puppy Love" | "Great Egg-Spectations" | "Three Ring Bind" | "Pistolgeist" | "Bringin' on the Rain" | "Talent to the Max" | "Tee for Two" | "Goofin' Up the Social Ladder" | "Sherlock Goof" | "From Air to Eternity" | "Clan of the Cave Goof"

Songs

Goof Troop: Goof Troop Theme Song | Reindeer Rumba | Gotta Be Gettin' Goofy
A Goofy Movie: After Today | Stand Out | On the Open Road | Lester's Possum Park | Nobody Else But You | Eye to Eye
Deleted: Made in the Shade | Born to be Bad

Locations

Spoonerville | Lester's Possum Park

See Also

The Disney Afternoon | ESPN | ESPN 2

Around Wikia's network

Random Wiki